Pentru candidații ADMIȘI la MASTER - CONFIRMAREA locurilor ocupate și REDISTRIBUIREA vor avea loc în perioada 23 - 26 iulie 2025, între orele 09:00-13:30 (în 26 iulie până la ora 11:00 ) si cuprind 2 etape obligatorii
1. CONFIRMAREA LOCURILOR ONLINE- în perioada 23-26 iulie 2025 ( 26 iulie -11:30 am) –OBLIGATORIE
PASUL 1 - OBLIGATORIU: Se confirmă locul în platforma online de admitere (https://admitere.ubbcluj.ro/) prin completarea, semnarea și încărcarea contractului de studii universitare pentru locurile bugetate, pentru cele cu taxă este nevoie și de achitarea primei rate din taxa de școlarizare (1250 lei), exclusiv în platforma online.
NU UITAȚI SĂ APĂSAȚI BUTONUL – CONFIRMĂ-ȚI LOCUL.
Precizări privind taxele :
- prima rată din taxa de școlarizare este de 1250 lei şi se achită exclusiv online pe platforma de admitere
- NU se acordă reduceri pentru plata integrală a taxei.
!!!!!!!!IMPORTANT
-daca ati fost admis la 2 specializari la BUGET , puteti alege doar 1 specializare la buget. In cazul in care doriti sa confirmati si a 2-a specializare ( la taxa) va rugam sa ne contactati prin email ( Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) pana vineri 25 iulie 2025 ora 13 pentru indrumari privind confirmarea .
2. DEPUNERE DOSARULUI DVS la biroul P1- Master în perioada 23 - 25 iulie 2025 (între orele 9:00-13:30) și 26 iulie 2025 ( între orele 9:00-11:00) –OBLIGATORIE- Predarea dosarului se face personal sau de catre o alta persoana
TOȚI PAȘII SUNT OBLIGATORII PENTRU TOȚI CANDIDAȚII ADMIȘI INDIFERENT DACĂ AU FOST ADMIȘI LA BUGET SAU TAXĂ.
În cazul în care pașii nu sunt respectați, nu se face confirmarea completă, locul obținut în urma repartizării se pierde.
Se predă dosarul la Secretariatul MASTER al Facultății de Drept - biroul P1 cu următoarele documente:
1. Adeverința de licență ( pentru absolvenții 2025) sau diploma de licență și suplimentul la diploma în original.
* Candidații admiși la taxă vor depune copie după diplomă+ originalul ( se va păstra copia)
2. Diploma de Bacalaureat și foaia matricolă de la nivel liceu în original
* Candidații admiși la taxă vor depune copie după diplomă+ originalul ( se va păstra copia)
3. Atestatul de competență lingvistică (copie)
4. Certificat de naștere în copie + originalul ( se va păstra copia)
5. Carte de identitate copie + originalul ( se va păstra copia)
6. Adeverința medicală tip în original
7. Două fotografii tip buletin de identitate (3/4)
8. Contractul de școlarizare (cel încărcat pe platforma la confirmare)
9. DOSAR PLIC (numele, prenumele și specializarea masteratului se scriu cu majuscule pe dosar).
REDISTRIBUIREA LOCULUI ÎN PERIOADA 23 - 25 iulie 2025 (între orele 9:00-13:30) și 26 iulie 2025 ( între orele 9:00-11:00)
Pentru candidatul admis la taxă care dorește să participe la redistribuire pentru a ocupa un loc la buget – se recomandă să se confirme locul obținut inițial (în caz contrar, există riscul de a pierde locul obținut).
Pentru redistribuire, din platforma de admitere (https://admitere.ubbcluj.ro/) se va selecta butonul VREAU SĂ APLIC PENTRU REDISTRIBUIRE.
Dacă în urma redistribuirii, se va ajunge pe un loc bugetat, suma achitată se restituie.
DUPA DATA DE 26 iulie 2025, ORA 10 DIMINEATA NU SE MAI POT FACE CONFIRMARI. CEI CARE DEPĂȘESC ACEST TERMEN, VOR PIERDE LOCUL OBȚINUT !!!!!
Cererile de cazare pentru MASTER se vor depune la Secretariatul MASTER str. General Traian Moșoiu nr. 10-12, în perioada 23 - 26 iulie 2025, între orele 09:00 – 13:30 (în 26 iulie până la ora 11:00).
DOSARELE pentru CRITERIUL SOCIAL ŞI MEDICAL se vor depune la Secretariat în perioada 1 – 12 septembrie 2025 (mai multe detalii legate de conținutul dosarelor se vor afișa pe site ulterior).
La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii bugetaţi ale căror familii nu realizează în cele 3 luni (mai, iunie, iulie) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie.
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care suferă de bolile enumerate în H.G. 558 din 1998, anexa 2, pct. 8, lit. C.
Cererea de cazare se găsește atașată mai jos.
Pentru informații privind căminele vă rugăm să accesați link-ul de mai jos:

Oficiul permanent al admiterii
Universitatea Babeş-Bolyai