I. Candidații admiși la BUGET în urma Redistribuirii trebuie să depună la secretariat sau să trimită prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele acte:
1. Cerere tip - formularul tipizat se listează, se completează, se semnează și se scanează
2. Dovada plății (mailul de confirmare primit pentru plata în aplicația de admitere)
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară)
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).
II. Candidații respinși trebuie să depună la secretariat următoarele acte:
1. Cerere tip (formular atașat)
2. Chitanța primită de la casieria facultății în original
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară)
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).
Documentele menționate se pot trimite cu confirmare de primire la Facultatea de Drept, str. Avram Iancu nr. 11, cod 400089.
III. Candidații admiși la taxă, care solicită retragerea de la studii, trebuie să depună la secretariat sau să trimită prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., o cerere de retragere de la studii și următarele acte:
1. Cerere tip restituire taxă (formular atașat)
2. Chitanța primită de la casieria facultății în original
3. Copie act de identitate candidat
4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară)
5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).
TERMEN LIMITĂ DE DEPUNERE A CERERILOR DE RESTITUIRE – 29 septembrie 2023