Având în vedere procentul de locuri rămase neocupate la specializarea Drept, forma ID, linia română, respectiv Drept, cu frecvenţă, cu taxă, limba maghiară, Facultatea de Drept va organiza o a doua sesiune de admitere exclusiv pentru aceste forme de învăţământ.
Calendarul admiterii:
5-8 septembrie 2016 - înscrieri, între orele 9-12, biroul 307 (etaj 3)
9 septembrie 2016 proba scrisă - ora 9,00
10 septembrie 2016 - afişarea rezultatelor
11 septembrie 2016 - depunerea contestaţiilor şi soluţionarea acestora
12-15 septembrie 2016 - -confirmarea ocupării locului şi redistribuirea locurilor disponibilizate, între orele 9-12,biroul 307 (etaj 3)
16 septembrie 2016 - afişarea rezultatelor finale
Număr de locuri scoase la concurs:
- ID 43 locuri, cu taxă;
- Cu frecvenţă, cu taxă, limba maghiară 4 locuri.
ACTE NECESARE:
1.copie legalizată după diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta - în care să se precizeze media de la bacalaureat şi nota de la limba şi literatura română obţinută la examenul de bacalaureat;
2.certificatul de naştere în copie şi originalul pentru a fi legalizat la facultate ;
3.copie simplă act de identitate;
4.certificatul de căsătorie în copie şi originalul pentru a fi legalizat la facultate ;
5.adeverinţă medicală tip (în original);
6.trei fotografii tip buletin de identitate (3/4);
7.dovada plăţii taxelor de admitere – chitanţe;
9.PT CEI CARE MAI SUNT/ AU FOST STUDENŢI LA O ALTA SPECIALIZARE - adeverinţă din care să rezulte calitatea de student (buget/taxă) ;
10.adeverinţă din care să rezulte îndeplinirea condiţiilor de scutire de taxă de inscriere (angajaţii şi copiii angajaţilor UBB, ai BCU, Grădinii Botanice şi a restaurantelor şi cafeteriilor UBB, precum şi copiii personalului didactic (în activitate);
11.DOSAR PLIC.
PROCEDURA DE ÎNSCRIERE
În acest an înscrierea la concursul de admitere presupune parcurgerea următorilor paşi :
1.Completarea on-line a fişei de înscriere, la următoarea adresă : law.ubbcluj.ro/admitere
2.Achitarea taxelor de înscriere şi procesare (220 lei+30 lei)
3.Validarea dosarului de către comisia de admitere
- Completarea fişei presupune crearea unui cont de utilizator pe acest site şi introducerea de către dvs. a datelor solicitate în formular, date care vor fi folosite în continuare de către comisia de admitere la validarea dosarului Dvs.
- Achitarea acestor taxe se va face la sediul facultăţii la ghişeul pentru plaţi taxe - parter.
La achitarea taxelor vă veţi prezenta cu buletinul de identitate şi o puteţi face doar după ce aţi completat formularul electronic!
- Vă veţi prezenta apoi în faţa comisiei de admitere cu dosarul conţinând actele necesare inclusiv chitanţa de plată a taxelor, care va valida dosarul în faţa dvs. şi va lista fişa de înscriere şi legitimaţia de concurs. Va trebui să semnaţi fişa de înscriere care va rămâne la comisie.
Odată cu primirea legitimaţiei de concurs sunteţi înscris la concursul de admitere