Secretariat

Mihaela Bîlc
0264-405300, int. 5987
anul1@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul:
Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Afişier licenţă

Informaţii despre organizarea şi susţinerea examenului de licenţă.

Platforma antiplagiat Turnitin pentru sesiunea de licență februarie 2024 este activă.

Pentru sesiunea de licență februarie 2024 este obligatorie încărcarea și verificarea lucrărilor de licență în platforma antiplagiat Turnitin. Pe baza procentului de similitudine obținut, profesorii coordonatori vor verifica raportul și și-l vor asuma prin semnătură.

Prin urmare, toți studenții care urmează să-și susțină licența în luna februarie 2024, vor încărca lucrarea de licență în platformă până în data de 19 ianuarie 2024.

Studenții se vor loga în platforma și se vor înscrie în clasa îndrumatorului cu ajutorul Class/section ID / Enrolment key din tabelul atașat acestui mesaj.

Studenții vor încarca lucrarea în assignment-ul corespunzator nivelului lor de studii (licența).

Lucrările se pot încarca de mai multe ori, dar nu mai mult de 3 ori/zi. Dupa 24 de ore se pot încărca din nou 3 variante ale lucrării.

Pentru studenții care au obținut acest raport în sesiunea din iulie 2023, dar nu s-au prezentat la licență, nu este necesară reîncărcare lucrării și emiterea unui nou raport.

Attachments:
Download this file (Indrumatori.xlsx)Indrumatori.xlsx[ ]9 kB

Începând cu luna ianuarie 2024 se eliberează diplomele de licență pentru sesiunea Februarie 2023, de la Biroul de Acte de Studii al UBB (strada Universității nr. 7-9).

Accesul publicului se face exclusiv pe bază de programare.

Pentru informații legate de eliberarea diplomelor de licență vă rugăm să accesați link-ul https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/invatamant/acte_studii

La examenul de licență care se va desfășura în sesiunea februarie 2024, probele și tematica de examen sunt cele stabilite pentru sesiunea din iulie 2023.

Organizarea examenului de licenţă din februarie 2024 va avea loc după următorul calendar:

1. Înscrieri: 29 ianuarie – 1 februarie 2024

Înscrierile se vor face fizic, la sediul facultății, până JOI, 01.02.2024, ora 12:00.

2.Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate, probă scrisă: 5 februarie 2024

3. Contestații la barem: 6 februarie 2024

4. Soluționarea contestațiilor la barem: 6 februarie 2024 

5. Afişarea rezultatelor la proba scrisă: 7 februarie 2024

6. Depunerea contestațiilor: 8 februarie 2024

7. Afișarea rezultatelor finale: 8 februarie 2024

8. Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă: 9 februarie 2024

Înscrierile la examenul de LICENȚĂ se vor face fizic (personal), la sediul Facultății de Drept în perioada 29 ianuarie – 1 februarie 2024

* IF (secretariat, parter, biroul P2 )  între orele 9-12

* ID (secretariat, etajul 1, biroul 114) între orele 9-12

Absolvenții din promoțiile anterioare anului 2020 care nu au adresa de mail…@law.ubbcluj.ro vor solicita prin email crearea unui user instituțional:

pentru IF (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

pentru ID (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

Înainte de prezentarea la secretariat, absolvenții, UTILIZÂND EXCLUSIV CONTUL INSTITUȚIONAL  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  – vor încărca LUCRAREA DE LICENȚĂ (în format PDF) în formularul electronic de pe site-ul facultății, secțiunea Licență (nu se printează lucrarea de licență).

Acest formular va fi disponibil până la data de 01.02.2024, ora 11:59.

IMPORTANT- este obligatorie încarcarea formei finale a lucrarii de licență in platforma Turnitin conform anunțului https://law.ubbcluj.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=5835:platforma-de-verificare-plagiat-turnitin-3&catid=35&Itemid=175

Actele necesare pentru înscrierea la examenul de licență:

  1. CERERE TIP DE ÎNSCRIERE;
  2. DECLARAȚIE tip pe proprie răspundere privind originalitatea lucrării;
  3. DIPLOMA DE BACALAUREAT- în original și copie sau copie legalizată (Pentru studenții care au absolvit studiile în altă țară se prezintă  Actul de echivalare a studiilor);
  4. FOAIA MATRICOLĂ (de la liceu) - în original și copie sau copie legalizată;
  5. CERTIFICATUL DE NAȘTERE- în original și copie sau copie legalizată;
  6. CERTIFICATUL DE CĂSĂTORIE (dacă este cazul) - în original și copie sau copie legalizată;
  7. CARTEA DE IDENTITATE (cetățenii străini, de ex. din Rep. Moldova, pașaportul) - în original și copie;
  8. ATESTAT/CERTIFICAT DE COMPETENȚĂ LINGVISTICĂ (copie);
  9. FOTOGRAFII (2 foto color, format 3x4 cm, realizate recent, la un studio foto profesional, pe hârtie fotografică poroasă). Pe verso acestora trebuie trecut numele și prenumele, pe fiecare poză în parte, predate la secretariat într-un plic pe care se trece numele și prenumele studentului.
  10. Dovada ACHITĂRII TAXEI pentru cei care sunt la a treia prezentare la licență sau absolvenții promoţiilor 2020 şi anterioare 2020 (1.000 RON). Taxa se poate achita la Casieria facultății.
  11. LUCRAREA DE LICENȚĂ, în format PDF, se va încărca în formularul electronic de pe site-ul facultății, secțiunea Licență (nu se printează lucrarea).

                                       Veți fi considerat înscris la Licența februarie 2024

                           după primirea Legitimației de participare de la secretariat.

Pentru sesiunea de licență februarie 2024 este obligatorie încărcarea și verificarea lucrărilor de licență în platforma antiplagiat Turnitin. Pe baza procentului de similitudine obținut, profesorii coordonatori vor verifica raportul și și-l vor asuma prin semnătură.

Prin urmare, toți studenții care urmează să-și susțină licența în luna februarie 2024, vor încărca lucrarea de licență în platformă până în data de 19 ianuarie 2024.

Studenții se vor loga în platforma și se vor înscrie în clasa îndrumatorului cu ajutorul Class/section ID / Enrolment key din tabelul atașat acestui mesaj.

Studenții vor încarca lucrarea în assignment-ul corespunzator nivelului lor de studii (licența).

Lucrările se pot încarca de mai multe ori, dar nu mai mult de 3 ori/zi. Dupa 24 de ore se pot încărca din nou 3 variante ale lucrării.

Attachments:
Download this file (Indrumatori (1).xlsx)Indrumatori (1).xlsx[ ]9 kB

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11