simona3Secretariat

Simona-Maria Pop
0264-450443,
0264-405300, int. 5927
smpop@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Master

În planul de învățământ la nivelul master este prevazută disciplina -Elaborarea lucrării de disertație, disciplină obligatorie care va fi notată.

Pentru aceasta disciplină va trebui sa trimiteti la secretariatul Master o cerere semnata de profesorul coordonator conținând titlul lucrării de disertație și numele profesorului, indiferent dacă se susține sau nu disertația în 2020 .Pe baza aceste cererii, profesorii coordonatori vă vor acorda calificative la disciplina Elaborarea lucrării de disertație.

Având în vedere situația existentă se poate  trimite cererea și FĂRĂ semnătura profesorului coordonator (modelul cererii fiind atașat) DAR este OBLIGATORIU să aveți acordul scris (prin email al profesorului )vă rog să forwardați emailul cu acordul.

Termenul de predare al acestor cereri - 31 mai 2020.

Mai jos veti gasi un model de cerere.

Attachments:
Download this file (Model Cerere de Disertatie (2).doc)Model Cerere de Disertatie (2).doc[ ]28 kB

Având în vedere hotărârile luate la nivel național pentru reducerea riscurilor de răspândire a infecțiilor cu coronavirus SARS-CoV-2 toate plățile se vor face online.
Conform hotărârii Consiliului de Administrație al UBB nr. 4.905/17.03.2020, nu se mai percep penalități pentru neplata în termen a taxelor de școlarizare în acest an universitar.
Astfel, plata taxelor de școlarizare și a examenelor restante poate fi făcută în contul:
RO 35TREZ21620F330500XXXX
BN Trezoreria Cluj
CUI 4305849
Pe ordinul de plată se menționează scopul plăţii ( ex tranşa III, tranşa IV, examen restant cu specificarea numelui disciplinei) şi numele studentului pentru care se efectuează plata.

Achitarea taxelor de şcolarizare/examene restante prin REVOLUT implică imposibilitatea verificării la timp a acestora (minimum 20 zile de la data confirmării transferului bancar la plătitor), implicit imposibilitatea operării plăţilor în evidenţă, respectiv imposibilitatea programării la examene.

Pentru orice plată efectută în contul UBB trebuie să trimiteţi o copie după documentul de plată prin e-mail la secretariatul Master – Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la administratorul şef de facultate- Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. şi să aşteptaţi confirmarea primirii acestuia până JOI 28 mai 2020 !


Neplata taxelor scadente si ne trimiterea emailului conținând plata până JOI 28 mai 2020, atrage după sine imposibilitatea programării la examenele din sesiunea respectivă!

Evaluarea prestaţiei didactice la cursurile și seminariile la care ați participat în semestrul II al anului universitar curent se va desfăşura în perioada: 11 mai 2020 - 31 mai 2020.

Evaluarea se face prin intermediul opţiunii Evaluare cursuri, de pe pagina personală - https://studnet.law.ubbcluj.ro/login şi este anonimă .

Această evaluare are un scop statistic şi va contribui la îmbunătăţirea activităţii didactice.

In atentia studentilor care au depus cerere de bursa sociala in sem II (2019-2020)

Studenții care au depus cereri pentru acordarea de bursă de ajutor social în semestrul II al anului universitar 2019-2020 pot depune până la data de 3.04.2020, ora 12:00, la dosarul deja trimis, o confirmare (sub forma unei cereri care sa contina datele personale, anul, specializarea) că vor să beneficieze de prevederile HCA nr. 5 479/ 30.03.2020 cu privire la acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de computere personale.

Depunerea confirmării se face electronic prin mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

la art 9 din normele metodologice am primit urmatoarea completare: 

"Toate computerele personale, indiferent de tipul ales trebuie achiziționate de la firme de specialitate din domeniul IT sau autorizate pentru livrare de produse IT care asigură garanție de minim 24 luni.

Certificatul de garanție eliberat se depune în copie ca document justificativ conform punctului 11 din Normele de aplicare a HCA 5479/30.03.2020 la facultate."

Ajutorul financiar aprobat prin HCA nr. 5 479 din 30.03.2020 nu se cumulează cu ajutorul financiar din programul EURO 200 (studenții care vor aplica pentru programul EURO 200 nu pot solicita ajutor financiar conform HCA 5 479/30.30.2020).

 

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11