Secretariat învățământ la distanță
Verificarea situației personale la studenții din prelungire de studii/reînmatriculați/transferați ID
- Detalii
- Accesări: 204
Studenții ID din prelungirea studiilor sau reînmatriculați/transferați la ID sunt rugați să își verifice situația personală (notele obținute de-a lungul anilor de studii din anul 1 până în anul 4) în pagina personală din Academic Info. Studenții din prelungire de studii, transferați sau reînmatriculați trebuie să își verifice și pachetele de opționale conform planului de învățământ ținând cont de faptul că dacă la Zi au avut opționale nenominalizate sau au avut discipline care au dispărut din planul de învățământ sau au intrat în alte pachete de opționale în locul acestora trebuie să își aleagă alte discipline opționale pe care să le susțină (care sunt disponibile în planul de învățământ actual). Orice neconcordanțe găsite sunteți rugați să le anuntați la Secretariatul ID până cel târziu în data de 17 noiembrie 2023.
- Detalii
- Accesări: 290
Studenții de la ID sunt așteptați sâmbătă, 7 octombrie 2023, ora 10,00 în Amfiteatrul Aurelian Ionașcu pentru priuma întâlnire organizatorică din acest an universitar.
La această întâlnire studenții sunt rugați să aducă contractele de studii universitare în original și contractele de studii (cu disciplinele) generate din Academic Info. Pentru a putea intra în paralel cu noi pe site-urile și programele folosite studenții îți pot aduce laptopurile la această întâlnire.
- Detalii
- Accesări: 316
Toți studenții anului 1 (2023-2024) trebuie să completeze și să încarce pe platforma Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/contractul anual de studii pentru anul universitar 2023-2024, până la data de 15 octombrie 2023.
Contractul anual de studii cuprinde disciplinele pe care studentul le va parcurge şi numărul de credite aferent fiecăreia dintre aceste discipline.
În conformitate cu Planul de învățământ (postat pe platforma Ms Teams în secțiunea Fișiere/Plan de învățământ,structura anului universitar 2023-2024 sau pe site-ul facultății la învățământ la distanță, secțiunea Documente) studenții anului 1 vor bifa disciplinele obligatorii pentru semestrul 1 si semestrul 2.
- Se alege o singură disciplină opțională pentru fiecare semestru. Opționalul se va alege exclusiv din planul de învățământ al Facultății de Drept.
- Ca și limbă străină studenții își vor alege o limbă pe care o cunosc deja (engleză sau franceză), având în vedere faptul că în semestrul 2 vor susține un test de competență lingvistică (necesar ulterior pentru înscrierea la examenul de licență).
Studenții vor parcurge următorii pași:
Pas 1: Se vor loga pe platforma AcademicInfo folosind opțiunea de recuperare cont accesând linkul de mai jos:
https://academicinfo.ubbcluj.ro/emailstudentianulintai.aspx" data-cke-saved-href="https://academicinfo.ubbcluj.ro/EmailStudentiAnulIntai.aspx">https://academicinfo.ubbcluj.ro/EmailStudentiAnulIntai.aspx
Vor folosi opțiunea de recuperare cont, utilizând adresa de email cu care s-au înscris la concursul de admitere.
Pas 2: Accesând secțiunea Contracte studii, vor completa contractul anual de studii pentru anul universitar 2023-2024.
Pas 3: Vor descărca și semna contractul completat, iar apoi îl vor încărca cu semnătură în aceeași platformă (Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro/, în secțiunea Încarcă documente – Contracte studii.
- Detalii
- Accesări: 334
Acelora dintre dvs. care au devenit studenți ID începând cu acest an universitar, vă aducem la cunoștință că activitatea didactică se desfășoara pe platforma Microsoft Teams.
Pentru început va trebui să vă înscrieți în echipa Platforma ID care are urmatorul cod: 7k0isab
Pentru accesul în platforma va trebui sa instalati pe calculator programul Microsoft Teams sau să accesați contul dvs. https://portal.office.com/">MS Office 365 și să accesați MS Teams din acel cont. Indiferent de modalitate, va trebui să folosiți userul instituțional Microsoft Office 365, care este de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.">Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
După ce ați obținut accesul în echipa Platforma ID vă rugăm să accesați canalele anilor de studii, la secțiunea Codurile echipelor disciplinelor și să vă înscrieți în toate echipele disciplinelor pe care le-ați trecut în contractul de studii.
Vă dorim succes în noul an universitar!