Secretariat

Mihaela Bîlc
0264-405300, int. 5987
anul4@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul IV

Luni, 27 iulie 2020 , SECRETARIATUL VA FI ÎNCHIS.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Anunţ important

CERERILE DE PRELUNGIRE DE STUDII, REÎNMATRICULARE sau MOBILITATE(= transfer) se vor completa, semna, scana și trimite pe adresa de email a secretariatului de an în perioada 31 august - 11 septembrie 2020

Formularele tipizate se găsesc pe site-ul facultății in secțiuea Formulare tipizate.

 

PRECIZĂRI:

1. În cazul exmatriculării/reînmatriculării:

       Potrivit art. 25 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor (nivel licență și master) din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, „Studenţii care nu acumulează într-un an universitar un total de 30 de credite la disciplinele obligatorii și opționale (discipline de specialitate, complementare şi fundamentale) sunt exmatriculaţi”.

Astfel, studenţii care în anul 2019-2020 nu au acumulat minimum 30 de credite pe ambele semestre la disciplinele obligatorii, opţionale şi restanţele din anii precedenţi, vor fi exmatriculați.

       Studenţii care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei CERERI DE REÎNMATRICULARE.

De asemenea, studenţii care nu-şi achită taxele restante până în data de 11.09.2020 vor fi exmatriculaţi.

       - taxa de reînmatriculare este de 300 de lei.

 

2. În cazul PRELUNGIRII STUDIILOR:

- după cei 4 ani de studii, studenții care mai au examene restante (dar au cel puțin 30 de credite pe anul IV 2019-2020) pot solicita prelungirea studiilor pentru 1 an. Numărul solicitărilor pentru acordarea prelungirii duratei de studiu nu poate depăși numărul total al anilor de studii(respectiv 4).

NEDEPUNEREA CERERII până la data de 11 septembrie 2020, ora 12, duce la EXMATRICULAREA STUDENTULUI.

Cererile de prelungire se depun pe mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

4. În cazul mobilităţii (transferului):

Pentru mobilitatea de la forma de învăţământ „cu frecvenţă” la „ Învăţământ la Distanţă” studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre şi să fi acumulat minimum 30 de credite în anul precedent (2019-2020).

              Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente), precum şi în Ordinul pentru aprobarea metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor

Actele in original aflate la dosar (diploma de bacalaureat și/sau foaia matricolă din liceu unde este cazul) se pot ridica doar pe baza fișei de lichidare, personal sau cu procură notarială.

 Ținând cont de situația actuală s-a facilitat procedura pentru fișa de lichidare.

Fișa de lichidare se descarca de pe site și se prezintă direct la secretariat (am primit listele de la serviciile UBB: contabilitate, social, BCU).

!!! Vă rugăm să solicitați actele în original doar dacă aveți neapărat nevoie de ele acum !!!

Eliberarea lor se face doar pe bază de programare de luni până vineri, între orele 9-12.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11