Secretariat

Emilia Mureșan
0264-405300, int. 5927
anul2@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul II

În fișierul atașat mai jos, precum și la secțiunea Documente, găsiți tabelul cu datele de programare pentru examenele din sesiunea de restațe din toamnă.

Pentru participarea la examenele din sesiunea de restanțe programarea se va face până în data de 30 august 2020, ora 8:00 dimineața.
Opţiunea se exprimă în formă electronică, utilizând aplicaţia de evidenţă a studenţilor (http://law.ubbcluj.ro/privarea/index.php).
Neexprimarea în termen a opţiunii atrage imposibilitatea prezentării la examen în sesiunea respectivă.
Neplata tranşelor scadente  aferente până la data de 27 august 2020 atrage pierderea dreptului studentului de a se prezenta la examenele din sesiunea respectivă.

Orice problemă legată de taxe, note sau alte probleme tehnice vor fi sesizate la secretariat/ decanat până la data de 28 august 2020, ora 12:00. Acest tip de reclamaţii nu se vor lua în considerare după această dată şi nu pot fi invocate ca motiv pentru neefectuarea opţiunii pentru una dintre datele de examinare.

Attachments:
Download this file (Programare sesiune toamnă An 2.pdf)Programare sesiune toamnă An 2.pdf[ ]433 kB

CERERILE DE REÎNMATRICULARE, ÎNTRERUPERE DE STUDII, RELUAREA STUDIILOR sau MOBILITATE(= transfer) se vor completa, semna, scana și trimite pe adresa de email a secretariatului de an (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.în perioada 31 august - 11 septembrie 2020. Formularele tipizate se găsesc pe site-ul facultății, la secțiunea Formulare tipizate.

PRECIZĂRI:
1. În cazul exmatriculării/reînmatriculării:
Potrivit art. 25 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor (nivel licență și master) din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, „Studenţii care nu acumulează într-un an universitar un total de 30 de credite la disciplinele obligatorii și opționale (discipline de specialitate, complementare şi fundamentale) sunt exmatriculaţi”.
Astfel, studenţii care în anul 2019-2020 nu au acumulat minimum 30 de credite pe ambele semestre la disciplinele obligatorii, opţionale şi restanţele din anii precedenţi, vor fi exmatriculați.
Studenţii care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei CERERI DE REÎNMATRICULARE.
De asemenea, studenţii care nu-şi achită taxele restante până în data de 11.09.2020 vor fi exmatriculaţi.
- taxa de reînmatriculare este de 300 de lei.

 2. În cazul întreruperii studiilor:
- studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre pentru a-şi putea întrerupe studiile şi să fi acumulat minimum 30 de credite
- întreruperea studiilor se poate aproba pe o perioadă de maximum 2 ani pe toată durata școlarizării

3. În cazul reluării studiilor:
- studenţii care îşi reiau studiile, în cazul celor de la taxă, vor plăti taxa de şcolarizare prevăzută pentru anul universitar în care revin la studii. Pentru anul universitar 2020-2021 taxa de şcolarizare este de 3.600 lei.

4. În cazul mobilităţii (transferului):
A) Pentru mobilitatea de la forma de învăţământ „cu frecvenţă” la „ Învăţământ la Distanţă” studentul trebuie să fi urmat cel puţin 2 semestre şi să fi acumulat minimum 30 de credite în anul precedent (2019-2020).
B) Pentru mobilitatea definitivă de la sau la o altă instituţie:
Conform art. 41 din Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS, Universitatea „Babeş-Bolyai” acceptă prin transfer (mobilitate academică internă) studenţii de la Universităţile din Consorţiu.
Mobilitatea definitivă se poate realiza după primul an și până în primul semestru al ultimului an de studiu.
Mobilitatea definitivă se realizează numai după sfârșitul unui an de studii, după satisfacerea tuturor cerințelor prevăzute în programul de învățământ, iar înmatricularea se realizează odată cu începerea noului an universitar.
Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai”, în baza ECTS (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente), precum şi în Ordinul pentru aprobarea metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor
- pentru studenţii care se transferă la alte instituţii, taxa de transfer este de 500 lei.
- pentru studenţii care se transferă la facultatea noastră se percepe o taxă de înmatriculare de 200 lei.
Pe lângă cererea de transfer, studenţii care vin de la alte facultăţi trebuie să prezinte şi o situaţie şcolară sau o foaie matricolă.

Cererile de cazare se vor completa până la data de 18 septembrie 2020.

Pentru completarea cererii de cazare se vor parcurge următorii paşi:

1. Se accesează pagina personală- http://law.ubbcluj.ro/privarea/
2. Se accesează secțiunea Cazare unde se completează datele necesare;

DOSARELE pentru CAZARE pe criteriul SOCIAL ŞI MEDICAL pentru anul II se vor trimite în perioada 07 - 18 septembrie 2020, electronic, pe adresa de email  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
La CRITERIUL SOCIAL se încadrează studenţii bugetaţi
ale căror familii nu realizează în cele 3 luni (MAI, IUNIE, IULIE) un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie (1.346 lei).
La CRITERIUL MEDICAL se încadrează studenţii care suferă de bolile enumerate în H.G. 558 din 1998, anexa ii, art. 8, lit. C.

DOSARUL pentru CAZARE pe CAZ SOCIAL se va trimite electronic şi va conţine:
- cererea (formular completat pe pagina personală)
- copie după certificatul de naştere propriu şi al tuturor membrilor familiei;
- copie după certificatul de naştere al copiilor – unde este cazul;
- copie după certificatul de deces al părintelui/părinţilor;
- copie a sentinţei de divorţ a părinţilor (unde este cazul);
- adeverinţe de venit pentru fiecare membru de familie salariat pentru lunile: MAI, IUNIE, IULIE 2020;
- cupon de pensie, în cazul membrilor de familie pensionari pentru lunile: MAI, IUNIE, IULIE 2020;
- adeverinţă eliberată de AJOFM din raza domiciliului în cazul membrilor de familie şomeri;
- adeverinţă de la Administraţia Finanţelor Publice din raza de domiciliu privind veniturile realizate de solicitant și de membrii de         familie majori, din profesii independente sau din cedarea folosinţei bunurilor pentru lunile: MAI, IUNIE, IULIE 2020
- adeverinţă de la Primărie (Registrul Agricol) pentru solicitant și membrii de familie majori;
- adeverințe de la instituția de învătământ unde sunt școlarizați frații.

Dosarul pentru CAZARE pe CAZ MEDICAL se va depune electronic şi va conţine:
- cererea (formular completat pe pagina personală)
- adeverinţă medicală (pentru cazurile de boală enumerate mai jos), eliberată de unitatea sanitară la care solicitantul se află în evidenţă pentru una din următoarele boli:TBC, diabet, boli maligne, sindromuri de malabsorbţie gravă, insuficienţă renală cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice, infestare HIV (SIDA), astm bronşic, epilepsie, cardiopatii congenitale, leucemii, limfoamele și talasemiile, scheloză multiplă, ulcer gastroduodenal, ciroză hepatică, hepatită cronică, spondiloză anchilozantă (sau reumatism)

Marti, 21 iulie 2020 , SECRETARIATUL VA FI ÎNCHIS.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11