Secretariat

Ana - Angela Seica
0264-405300, int. 5987
anul4@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Afişier licenţă

Informaţii despre organizarea şi susţinerea examenului de licenţă.

Organizarea examenului de licenţă în anul universitar 2018-2019, sesiunea FEBRUARIE 2019, va avea loc după următorul calendar:

1. Înscrieri: 21 – 23 ianuarie şi 25 ianuarie 2019 (biroul P3 intre orele 9-12)
2. Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate, probă scrisă: 28 ianuarie 2019
3. Contestaţii la barem: 29 ianuarie 2019
4. Soluţionarea contestaţiilor la barem: 29 ianuarie 2019
5. Afişarea rezultatelor la proba scrisă: 30 ianuarie 2019
6. Depunerea contestaţiilor: 31 ianuarie 2019
7. Afişarea rezultatelor finale: 31 ianuarie 2019
8. Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă: 1 februarie 2019

Actele necesare pentru înscrierea la licenţă sunt următoarele:

- cererea tip de înscriere (formularul se găseşte la secretariat);
- certificatul de naştere în copie conformă cu originalul (certificarea se realizează la secretariat pe baza originalului) sau în copie legalizată;
- o copie a cărţii de identitate (studenţii străini vor depune o copie a paşaportului, precum şi traducerea autorizată a certificatului de naştere);
- diploma de bacalaureat în copie conformă cu originalul (certificarea se realizează la secretariat pe baza originalului) sau în copie legalizată;

- foaia matricolă de la liceu în copie conformă cu originalul (certificarea se realizează la secretariat pe baza originalului) sau în copie legalizată;

- 2 fotografii color format 3x4 (tip buletin), realizate recent, pe hârtie fotografică poroasă (se trece numele pe spatele pozelor);

- un exemplar din lucrarea de licenţă (varianta tipărită, coperata)

- un exemplar din lucrarea de licenţă-format electronic – pe CD – în format doc, docx, odt sau rtf);
- o copie a certificatului de competenţă lingvistică;
- declaraţia pe proprie răspundere, sub sancţiunea prevăzută de legea penală pentru fals în declaraţii, prin care se atestă faptul că lucrarea de licenţă depusă în vederea susţinerii reprezintă o operă realizată de către candidat, cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia dreptului de autor (formularul se obţine de la secretariat);

PENTRU CEI CARE SUNT LA A TREIA PREZENTARE LA LICENŢĂ sau ABSOLVENŢII promoţiilor 2015 şi anterioare 2015 - dovada achitării taxei de înscriere (1.000 RON).

Diplomele de licenţă aferente sesiunii februarie 2018 pot fi ridicate personal de către licențiați sau prin mandatar, de la biroul Acte de Studii al UBB (str. Universitătii 7-9, tel. 0264405300, interior 5113) de luni până vineri, între orele 9-12.

Documente necesare pentru eliberarea actelor de studii sunt următoarele:

- carte de identitate sau paşaport valabile (în original) şi certificat de naştere (în original);
- pentru actele de studii prevăzute cu "Loc pentru fotografie": 2 fotografii color, format 3x4 cm, realizate recent, la un studio foto profesional, pe hârtie fotografică poroasă (numai în cazul în care nu au fost depuse la facultate);
Atenţie: Nu se aplică pe diplomă fotografii necorespunzătoare.
Pentru eliberarea diplomei de finalizare a studiilor (licenţă, masterat, doctorat), absolvenţii vor completa un chestionar de evaluare a inserţiei pe piaţa muncii a absolvenţilor UBB.

ADEVERINȚELE DE LICENȚĂ (țin locul diplomei, până la eliberarea acesteia în iunie 2019) pot fi ridicate începând cu data de 12 iulie 2018 de la secretariatul ANULUI IV între orele 9-12, cu următoarele precizări:

- Adeverințele se eliberează într-un singur exemplar și pot fi ridicate numai personal sau cu procură notarială.

- În data de 18 iulie, secretariatul va fi închis datorită admiterii

- Atât adeverințele, cât și fișele de lichidare se pot ridica până în data de 10 august 2018 sau după data de 3 septembrie 2018 de la secretariatul ANULUI 4.

 

FORMALITĂȚI DUPĂ LICENȚĂ


După susținerea licenței, toți licențiații vor trebui să completeze fișa de lichidare (formularul se găsește la secretariat).

Fișa de lichidare va trebui semnată de către:
- Administratorul șef de facultate – la casierie
- Biblioteca facultății
- Serviciul contabilitate al UBB –str. I.C. Brătianu nr. 14
- Serviciul social al UBB –str. I.C. Brătianu nr. 14
- Cămin UBB – numai dacă ați stat la cămin

Pe baza fișei de lichidare se vor elibera diplomele de bacalaureat din dosarul dvs.

Atenție! Dacă nu ridicați diploma de bacalaureat de la facultate până în 1 ianuarie 2019, se vor aplica taxe de stocare.

 

Adeverințele se eliberează într-un singur exemplar și pot fi ridicate numai personal sau cu procură notarială.

Atât adeverințele, cât și fișele de lichidare se pot ridica până în data de 10 august 2018 sau după data de 3 septembrie 2018 de la secretariatul anului IV.

În fişierul ataşat mai jos găsiţi comisiile stabilite în vederea susţinerii lucrărilor de licenţă din 6 iulie 2018.

La susținerea lucrărilor de licență vă veți prezenta cu actul de identitate!

Succes!

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11