Secretariat

Ana - Angela Seica
0264-405300, int. 5987
anul4@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul IV

Final an 4 (2017-2018)

În fișierele atașate veți găsi SITUAȚIA FINALĂ A STUDENȚILOR ANULUI IV (2017-2018):

- lista absolvenților și licențiaților

- lista studenților care au depus cerere de prelungire de studii pentru anul următor

-lista studenților care au depus cerere de transfer la Invâțământ la distanță

-lista studenților propuși spre exmatriculare (pe motiv de retragere de la studii sau nedepunerea cererilor de prelungire de studii)

Identificarea studentului se face prin numărul matricol pe care îl puteți găsi pe pagina personală!

Ierarhizarea studenților anului 4 (2018-2019) - liste provizorii

Listele PROVIZORII privind IERARHIZAREA studenţilor anului  4 (2018-2019) au fost afişate pe site-ul Facultăţii de Drept azi, 20.09.2018.

Toți studenții de la BUGET trebuie să își confirme locul vineri, 21 septembrie sau luni, 24 septembrie 2018, la secretariatul de an între orele 9-12 prin depunerea DIPLOMEI DE BACALAUREAT în ORIGINAL și prin semnarea unei declarații (formularul tipizat se găsește la secretariat).

În cazul studenţilor care sunt/au fost studenţi la altă facultate/specializare la Buget va trebui adusă o adeverinţă de la cealaltă facultate în care să se specifice anii bugetaţi.

De asemenea este afişată şi lista studenţilor care nu au acumulat numărul minim de credite şi care sunt propuşi pentru EXMATRICULARE.

Declaraţiile de confirmare a locului la BUGET se pot transmite prin email (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) doar de studenţii care au fost la buget in anul anterior. Studenţii care au fost la taxă şi au trecut prin ierarhizare la buget trebuie să aducă diploma de Bacalaureat în original la secretariat.

Orar de vara -secretariat și casierie

În perioada 30 iulie -26 august CASIERIA va fi închisă.

SECRETARIATUL anului 4 va fi închis în perioada 13 august- 2 septembrie 2018.

Termene cereri prelungire de studii, mobilitate, reînmatriculare

CERERILE DE REÎNMATRICULARE, ÎNTRERUPERE DE STUDII, RELUAREA STUDIILOR, MOBILITATE (= transfer ) şi PRELUNGIREA STUDIILOR se vor depune la secretariat, în perioada 10 - 18 septembrie 2018, între orele 9:00-12:00.


Formularele tipizate se găsesc la secretariat sau pe site-ul facultăţii.

PRECIZĂRI:


1. În cazul PRELUNGIRII STUDIILOR:

După cei 4 ani de studii , studenții care mai au examene restante (dar au cel puțin 30 de credite pe anul IV – 2017-2018) pot solicita prelungirea studiilor pentru 1 an . Numărul solicitărilor pentru acordarea prelungirii duratei de studiu nu poate depăşi numărul total al anilor de studiu (respectiv 4).
NEDEPUNEREA CERERII PÂNĂ LA DATA DE 18 SEPTEMBRIE 2018, ORA 12,00 DUCE LA EXMATRICULAREA STUDENTULUI.

2. În cazul EXMATRICULĂRII/REÎNMATRICULĂRII:


Potrivit art. 25 din Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai", în baza ECTS, „Studenţii care nu acumulează într-un an universitar un total de 30 de credite la disciplinele obligatorii (discipline de specialitate, complementare şi fundamentale) sunt exmatriculaţi".
Astfel, studenţii care în anul IV, 2017-2018 nu au acumulat minim 30 de credite pe ambele semestre la disciplinele obligatorii, opţionale şi restanţele din anii precedenţi vor fi exmatriculați.
Studenţii care se află în această situaţie au posibilitatea depunerii unei CERERI DE REÎNMATRICULARE.
De asemenea, studenţii care nu-şi achită taxele restante până în data de 18 septembrie 2018 vor fi exmatriculaţi.
- taxa de reînmatriculare este de 200 de lei.

3. În cazul CERERILOR DE MOBILITATE(= transfer) (în 2 exemplare),se vor depune la secretariat, în perioada 10 - 21 septembrie 2018, între orele 9:00-12:00.
Formularele tipizate se găsesc la secretariat sau pe site-ul facultăţii.
PRECIZĂRI:

Transferul la Invatamant la distanta se poate solicita in perioada 10 - 21 septembrie 2018, între orele 9:00-12:00.

În cazul mobilităţii (transferului) la alta facultate: - 
Conform art. 41 din Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai", în baza ECTS, Universitatea „Babeş-Bolyai" acceptă prin transfer (mobilitate academică internă) studenţii de la Universităţile din Consorţiu.
Mobilitatea definitivă se poate realiza după primul an și până la sfârșitul penultimului an de studii (respectiv în anii 2 şi 3), la aceeași specializare.
Mobilitatea definitivă se realizează numai după sfârșitul unui an de studii, după satisfacerea tuturor cerințelor prevăzute în programul de învățământ, iar înmatricularea se realizează odată cu începerea noului an universitar.
Mai multe detalii privind mobilităţile găsiţi în Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea „Babeş-Bolyai", în baza ECTS (pe care îl găsiţi la secţiunea Regulamente), precum şi în Ordinul pentru aprobarea metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor, anexat mai jos.
- pentru studenţii care se transferă la alte instituţii, taxa de transfer este de 500 lei.
- pentru studenţii care se transferă la facultatea noastră se percepe o taxă de înmatriculare de 100 lei.
Pe lângă cererea de transfer studenţii care vin de la alte facultăţi trebuie să prezinte şi o situaţie şcolară sau o foaie matricolă.
.
4. În cazul reluării studiilor:
- studenţii care îşi reiau studiile, în cazul celor de la taxă, vor plăti taxa de şcolarizare prevăzută pentru anul universitar în care revin la studii. Pentru anul universitar 2018-2019 taxa de şcolarizare este de 3600 lei.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11