Secretariat

Andreea-Monica Sebe
0264-405300, int. 5910
anul2@law.ubbcluj.ro

Program cu publicul: Luni - Vineri, 9:00 - 12:00

Anul II

ÎN ZIUA DE MIERCURI, 13 MARTIE DE LA ORA 14,00 ÎN AMF. P6 (EUGENIU SPERANȚIA) VA AVEA LOC O PREZENTARE PRIVIND PROGRAMUL ERASMUS PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2019-2020.

Sunt invitați să participe toți studenții interesați!

În perioada 18 -29 martie 2019, între orele 9-12 va avea loc și depunerea dosarelor pentru mobilitățile Erasmus  (pentru studenții aflați în anii I, II,.III, Doctorat)la secretariatul Erasmus (biroul P3 -  Simona Maria POP)  .

Actele necesare:

- fișa candidat -formular tipizat se va ridica de la secretariatul Erasmus (biroul P3) în perioada de înscrieri

- declarație pe proprie răspundere -formular tipizat se va ridica de la secretariatul Erasmus (biroul P3) în perioada de înscrieri

- situația școlară - se solicită de la secretariatul de an

- copie act de identitate

- atestat de competență lingvistică

- CV redactat în limba în care candidatul intenționează să candideze

- o scrisoare de motivare a candidaturii redactat în limba în care candidatul intenționează să candideze.

Interviul de selecție va avea loc miercuri, 3 aprilie 2019,

Detalii legate de program - http://cci.ubbcluj.ro/erasmus/erasmus.php

Seminarul de Drept penal. Partea generală 2, care are loc marți, între orele 16:00 și 18:00, se va desfășura în sala 205, și nu în sala 109, cum a fost trecut inițial pe orar.

Referatele de practică aferentă anului 2 pot fi predate la Secretariatul anului 2, în data de 18 martie 2019, între orele 9 - 12, nefiind necesară programarea pe pagina personală.

I.BURSA SPECIALĂ ACORDATĂ COPIILOR PERSOANELOR AFECTATE DE EXPLOZIA DE LA EXPLOATAREA MINIERĂ PETRILA (conform H.G. 1467/2008), RESPECTIV EXPLOATARE MINIERĂ URICANI (conform H.G. 100/ 2011)

Studenţii care se încadrează în această categorie pot să-şi depună la secretariatele de an în perioada 1 – 7 martie 2019, între orele 9-12, o cerere însoţită de copie după C.I., după H.G. şi după certificatul de deces al părintelui.

II. PENTRU SUBVENŢIILE DE CAZARE DOSARELE TREBUIE SĂ CONŢINĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:

- adeverinţa din care să rezulte statutul de student bugetat şi că a promovat anul de studiu precedent depunerii cererii;
- dovada că studentul are vârsta până la 29 de ani;
- dovada că a depus cerere de cazare şi nu a primit cazare în căminele studenţeşti;
- dovada că provine din familii cu venituri brute lunare pe membru de familie care nu depăşesc salariul minim brut pe economie;
- copie după contractul de închiriere a unui spaţiu de locuit altul decât cel din căminele studenţeşti.

 Perioada de depunere a dosarelor: 1 – 7 martie 2019, între 9-12, la secretariatele de an.

sigla drept 180Universitatea Babeş-Bolyai
Facultatea de Drept

Str. Avram Iancu nr. 11
400089 Cluj-Napoca, Romania
+40 264 595504
http://law.ubbcluj.ro
/Drept.UBB.Cluj

Secretariat 
luni - vineri: 9 - 12

Taxe
luni - joi: 9 - 12
vineri: 9 - 11